m.st. Warszawa > Biuro Zamówień Publicznych > Karta zamówienia
ikona wyślijwyślij | ikona drukujdrukuj
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówieniaPoniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówieniaRobota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-02-08 , 14:21:07
I Zamawiający
ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
- adresWalewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon(22) 2773027; (22) 2773025
- faks
- e-mailzamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
- adres internetowyhttp://www.zgnpragapld.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Monika Gołębiewska
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Walewska 4, 04-022 Warszawa
- lokal21
- telefon(0-22) 277 30 26
- emailmonkagolebiewska@zgnpragapld.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznychMonika Gołębiewska
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Walewska 4, 04-022 Warszawa
- lokal21
- telefon(0-22) 277 30 26
- emailmonkagolebiewska@zgnpragapld.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówieniaZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Walewska 4, 04-022 Warszawa
- lokal21
Adres, na który należy przesyłać ofertyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Walewska 4, 04-022 Warszawa
- lokal1
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia
Odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe
m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, Nr 5, Nr 6 i Nr 7.
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie administracji Nieruchomości Nr: - AN-1 (część 1) - AN-5 (część 2) - AN-6 (część 3) - AN-7 (część 4) 2. Zakres zamówienia dla każdej z części obejmuje m.in.: - roboty ogólnobudowlane, - roboty sanitarne, - roboty elektryczne, 3. Zakres prac określają: Opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót (dla część 1, część 2, część 3, część 4) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku zleceń dotyczących lokali dla osób niepełnosprawnych Zamawiający może przewidzieć w zleceniu szczególne rozwiązania techniczne niezbędne dla zapewnienia dostępności dla tych osób. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert, UWAGA Przedmiar robót obejmuje najczęściej występujące roboty budowlane remontów pustostanów w okresie ostatnich 3 lat. 4. Termin przystąpienia do usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi wynosi nie dłużej niż 7 dni roboczych od protokolarnego stwierdzenia wad. 5. Zamawiający przewiduje wykonanie minimum 14 a maksymalnie 50 lokali dla każdej części, 6. Maksymalna ilość przekazanych zleceń (adresów) wynosi 7 sztuk tygodniowo. 7. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 28 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym pustostanie. 8. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 9. Wykonawca, najpóźniej w dniu zgłoszenia prac, dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 osoby (na jedną część zamówienia) świadczące pracę związaną z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 3 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 11. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 12. Zakres prac ogólnobudowlanych przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisane są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostawTeren Warszawa Praga Południe (AN 1, AN 5, AN 6, AN7)
Główny przedmiot (CPV)45.45.41.00-5
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.45.30.00-7
45.33.00.00-9
45.31.00.00-3
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejNie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramowąNie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System ZakupówNie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej ofertyNie
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Nr
części
Nazwa częściWadium
części
1„Odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1”.6500,00
2„Odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5”.15700,00
3„Odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6”.11100,00
4„Odnowienia pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2018 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7”.16600,00
Razem 49900,00

Czas trwania zamówienia lub termin wykonaniaData zakończenia: 2018-11-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium49900,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
I.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
I.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków:
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: a) aby złożyć na część 1 – 280.000,000 zł. b) aby złożyć na część 2 - 680.000,00 zł. c) aby złożyć na część 3 – 480.000,00 zł. d) aby złożyć na część 4 – 720.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
I.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga dla: dla części 1 a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wykonane wewnątrz budynku o wartości minimum 240.000,00 zł brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, (wszystkie prace wykonane w ramach jednej umowy), Zamawiający uzna również roboty budowlane o których mowa powyżej zrealizowanych na podstawie pojedynczych zleceń w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość tych robót min. 240.000,00 zł brutto, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w tym co najmniej: ¬ 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). ¬ 3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami spawacza, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym musi posiadać uprawnienia typu „E” i „D” z pomiarami. dla części 2 c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wykonane wewnątrz budynku o wartości minimum 590.000,00 zł brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, (wszystkie prace wykonane w ramach jednej umowy), Zamawiający uzna również roboty budowlane o których mowa powyżej zrealizowanych na podstawie pojedynczych zleceń w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość tych robót min. 590.000,00 zł brutto, d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w tym co najmniej: ¬ 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). ¬ 3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami spawacza, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym musi posiadać uprawnienia typu „E” i „D” z pomiarami. dla części 3 e) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wykonane wewnątrz budynku o wartości minimum 420.000,00 zł brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, (wszystkie prace wykonane w ramach jednej umowy), Zamawiający uzna również roboty budowlane o których mowa powyżej zrealizowanych na podstawie pojedynczych zleceń w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość tych robót min. 420.000,00 zł brutto, f) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w tym co najmniej: ¬ 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). ¬ 3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami spawacza, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym musi posiadać uprawnienia typu „E” i „D” z pomiarami. dla części 4 g) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wykonane wewnątrz budynku o wartości minimum 630.000,00 zł brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, (wszystkie prace wykonane w ramach jednej umowy), Zamawiający uzna również roboty budowlane o których mowa powyżej zrealizowanych na podstawie pojedynczych zleceń w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość tych robót min. 630.000,00 zł brutto, h) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w tym co najmniej: ¬ 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). ¬ 3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami spawacza, ¬ 1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym musi posiadać uprawnienia typu „E” i „D” z pomiarami. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na dwie części zamówienia, minimalną wartość robót budowlanych, liczbę robotników wykwalifikowanych oraz minimalną wartość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej należy zsumować - np. dla części 1 i 2 Zamawiający wymaga: i) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej, o wartości nie mniejszej niż 830.000,00 - zł brutto każda z nich, Zamawiający uzna również roboty budowlane polegające na remontach, naprawach z zakresu branży ogólnobudowlanej wykonywanych na podstawie pojedynczych zleceń zrealizowanych w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość zrealizowanych robót (min. 830.000,00 zł brutto), j) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w tym co najmniej: ¬ 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). ¬ 6 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej, ¬ 2 robotnikami wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej sanitarnej z uprawnieniami spawacza, ¬ 2 robotnikami wykwalifikowanym w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym musi posiadać uprawnienia typu „E” i „D” z pomiarami. UWAGA (w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, Zamawiający wymaga tylko jednego kierownika robót) . k) posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż : 960.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
I.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
I.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
I.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)


I.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
tak

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak


I.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj.: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych pod-miotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.1)-3). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt – 1.1)-3) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 1.3) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1) i 1.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg zasady: spełnia / nie spełnia.
I.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
I.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj.: 1) opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną określoną w pkt 16.2.1) SIWZ, 2) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 16.2.2) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3) wykazu osób, o którym mowa w pkt 16.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ,. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg za-sady: spełnia / nie spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

I.6) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt I.3) - I.6)
1) wypełniony Formularz Oferty (dla każdej części oddzielnie) – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 26 SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) dowodów, o których mowa w pkt 28 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 7) kosztorysu ofertowego (na każdą cześć oddzielnie na jaką jest złożona oferta) sporządzonego na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8)oświadczenie czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 9) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt – 23.1.4-6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.Dokument, o którym mowa w pkt 10.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

II. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 200 % całkowitej wartości umowy. Zakres zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmuje m.in.: - roboty ogólnobudowlane, - roboty sanitarne, - roboty elektryczne, Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy do niniejszego postępowania (załącznik nr 10 do SIWZ) z uwzględnieniem ewentualnych rynkowych zmian cen materiałów i stawki roboczogodziny, które nastąpiły po zawarciu umowy.

III. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik 10 do SIWZ.

IV. Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena60 %
P – termin przystąpienia do usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi10 %
G) okres gwarancji i rękojmi robót objętych odbiorem30 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnieńFormularz można odebrać do dnia 2018-02-26
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do dnia 2018-02-26 godzina 10:00
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert2018-02-26, 11:00, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa(świetlica)
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE?Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE2018-02-08


© Urząd m.st. Warszawa  |  Webmaster |  Biuro Zamówień Publicznych  |