m.st. Warszawa > Biuro Zamówień Publicznych > Karta zamówienia
ikona wyślijwyślij | ikona drukujdrukuj
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówieniaPoniżej 214 000 EURO
Rodzaj zamówieniaUsługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2020-09-11 , 11:56:15
I Zamawiający
ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- adresGościeradowska 5, 03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon(0-22) 679-99-59
- faks(0-22) 679-99-59
- e-mail
- adres internetowy
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Tomasz Faliszewski
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5
- lokal3
- telefon(0-22) 679-41-64
- emailtfaliszewski@zgntargowek.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznychPiotr Matysik
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
- lokal14
- telefon(0-22)576-23-78
- emailpmatysik@zgntargowek.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówieniap. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać ofertyp. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia
Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z usługą redystrybucji hostów na potrzeby jednostki i użytkowników stacji roboczych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy przy ul. Gościeradowskiej 5 i Toruńskiej 86 w Warszawie
Opis zamówienia
Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z usługą redystrybucji hostów na potrzeby jednostki i użytkowników stacji roboczych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy przy ul. Gościeradowskiej 5 i Toruńskiej 86 w Warszawie
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostawul. Gościeradowska 5 i Toruńska 86 w Warszawie
Główny przedmiot (CPV)30.21.33.00-8
Dodatkowe przedmioty (CPV) 48.62.00.00-0
48.62.40.00-8

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejNie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejNie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramowąNie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System ZakupówNie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej ofertyNie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonaniaData zakończenia: 2020-11-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium3600,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 13-23 pzp;
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł oraz będzie posiadał takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 4 usługi polegające na wykonaniu usługi zakupu i dostarczenia asortymentu komputerowego (w tym komputerów biurowych, dysków twardych, pamięci RAM itp.) wraz z oprogramowaniem (systemami operacyjnymi i/lub oprogramowaniem biurowym) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł łącznie.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena60 %
Okres udzielonej gwarancji40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnieńFormularz można odebrać do dnia 2020-09-24
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.zgntargowek.pl
Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do dnia 2020-09-25 godzina 09:00
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert2020-09-25, 09:30, W siedzibie Zamawiającego przy ul. Gościeradowskiej 5 świetlica
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE?Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE2020-09-11


© Urząd m.st. Warszawa  |  Webmaster |  Biuro Zamówień Publicznych  |