m.st. Warszawa > Biuro Zamówień Publicznych > Karta zamówienia
ikona wyślijwyślij | ikona drukujdrukuj
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówieniaPoniżej 214 000 EURO
Rodzaj zamówieniaUsługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2020-11-23 , 13:14:50
I Zamawiający
ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- adresGościeradowska 5, 03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon(0-22) 679-99-59
- faks(0-22) 679-99-59
- e-mail
- adres internetowy
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Tomasz Faliszewski
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5
- lokal3
- telefon(0-22) 679-41-64
- emailtfaliszewski@zgntargowek.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznychEwa Prusińska
- adresZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa
- lokal14
- telefon(0-22)679-41-76
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówieniap. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać ofertyp. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia
Utrzymania porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
Opis zamówienia
Utrzymania porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
Cześć I Rejon Zespołu Eksploatacji Targówek
Część II Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno
Cześć III Rejon Zespołu Terenów Publicznych
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostawZasoby ZGN Targówek
Główny przedmiot (CPV)90.60.00.00-3
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejNie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramowąNie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System ZakupówNie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej ofertyTak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcjahttp://aukcje.um.warszawa.pl/
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Nr
części
Nazwa częściWadium
części
1Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek - Rejon Zespołu Eksploatacji Targówek.13500,00
2Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek - Rejon Zespołu Eksploatacji Bródno.14100,00
3Utrzymanie porządku i czystości na terenach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek - Rejon Zespołu Terenów Publicznych1400,00
Razem 29000,00

Czas trwania zamówienia lub termin wykonaniaData zakończenia: 2021-12-31
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium29000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 13-23 pzp;
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Aktualne ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł w tym:
- na część 1 225 000,00 zł
- na część 2 225 000,00 zł
- na część 3 50 000,00 zł
W przypadku złożenia oferty na kilka części minimalną sumę gwarancyjną należy zsumować.
Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania usług, co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł łącznie w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach do nich przylegających.
- na część 1 225 000,00 zł
- na część 2 225 000,00 zł
- na część 3 50 000,00 zł
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich.
- na część 1 min. 2 osoby
- na część 2 min. 2 osoby
- na część 3 min. 1 osobę
Aby złożyć ofertę na kilka części zamówienia, Wykonawca musi wykazać się potencjałem ŁĄCZNYM.
a) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena60 %
Aspekt społeczny40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnieńFormularz można odebrać do dnia 2020-11-30
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.zgntargowek.pl
Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do dnia 2020-12-01 godzina 09:00
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert2020-12-01, 09:30, W siedzibie Zamawiającego przy ul. Gościeradowskiej 5 świetlica
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE?Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE2020-11-23


© Urząd m.st. Warszawa  |  Webmaster |  Biuro Zamówień Publicznych  |