Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych
Laura Kinsner
- adres
Biuro Zamówień Publicznych, Niecała 2, 00-098 Warszawa
- lokal
311
- telefon
(022) 443-14-17
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych
Laura Kinsner
- adres
Biuro Zamówień Publicznych, Niecała 2, 00-098 Warszawa
- lokal
311
- telefon
(022) 443-14-17
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Biuro Zamówień Publicznych, https://zamowienia.um.warszawa.pl
- lokal
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Adres, na który należy przesyłać oferty
Biuro Zamówień Publicznych, https://zamowienia.um.warszawa.pl
- lokal
https://zamowienia.um.warszawa.pl
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia
Zakup subskrypcji oraz wsparcia dla systemu PaloAlto
Opis zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i przekazanie na rzecz Zamawiającego subskrypcji licencji użytkowych i dostępowych dla systemu wskazanego w umowie, a także usługa szkoleń, warsztatu oraz serwisu gwarancyjnego i wsparcia przez 12 miesięcy.
2. Numer postępowania: ZP/LK/271/III-154/20
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4. Podstawy wykluczenia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy
5. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem https://zamowienia.um.warszawa.pl/
6. Termin realizacji Umowy ustala się:
1) w zakresie przedmiotu Umowy wskazanego w § 3 ust. 1 pkt 1 lit. a-c oraz pkt 2 i 3 – na 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;
2) w zakresie przedmiotu Umowy wskazanego w § 3 ust. 1 ust. 1 lit. d-f - na okres 12 miesięcy
od dnia podpisania Protokołu Odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 3 lub od dnia 1.01.2021 r.
w zależności, który z tych terminów będzie późniejszy.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania do badania i oceny ofert „procedury odwróconej” opisanej w art. 24aa ustawy.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego Wykonawcy mają przekazać Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
a) formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ);
b) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 13.3.2. lit. a) SIWZ. W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa, do dokumentów należy załączyć pełnomocnictwo w jednej z form określonych w pkt. 13.1.2 lit. c) SIWZ;
d) W przypadku oświadczenia przez Wykonawcę w formularzu JEDZ o wydaniu wobec niego prawomocnego wyroku sądu lud ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca jest zobowiązany przekazać dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga przedkładania żadnych oświadczeń ani dokumentów w tym zakresie.
10. W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ).
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Warszawa
Główny przedmiot (CPV)
48.00.00.00-8
Dodatkowe przedmioty (CPV)
72.25.00.00-2
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową
Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów
Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty
Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
14 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium
18000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że
dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą
certyfikat techniczny producenta oferowanego rozwiązania, potwierdzający wiedzę o urządzeniach i
zadaniach wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena
100 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień