Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty
p. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia
Wsparcie techniczne dla serwerów i baz danych Oracle
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług:
1) wsparcia technicznego dla serwerów i baz danych Oracle oraz
2) usuwania awarii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do umowy.
2. Numer postępowania ZP/AC/271/III-155/20
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania do badania i oceny ofert „procedury odwróconej” opisanej w art. 24aa ustawy.
5. Postępowanie będzie prowadzone w języku polskim.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Warszawa
Główny przedmiot (CPV)
72.25.32.00-5
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową
Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów
Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty
Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
24 miesięcy/ące (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium
5000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
III.1. Warunki udziału w postępowaniu
1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują co najmniej dwie usługi w zakresie świadczenia wsparcia technicznego dla serwerów i baz danych Oracle o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda.
Uwaga: Zamawiający uzna każdą wykazaną realizowaną usługę w ramach umowy niezakończonej przed terminem składania ofert, jeżeli wartość należycie wykonanej do tego terminu usługi była nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto.
2. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 (dwiema) osobami wyznaczonymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) jedną osobą posiadającą certyfikat Oracle Database Administrator na poziomie wyższym niż Associate;
b) jedną osobą posiadającą certyfikat Oracle Linux na poziomie wyższym niż Associate.
III.2. Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ);
b) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) dowody, że wykazane w formularzu JEDZ usługi zostały wykonane należycie, tj.:
— referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
— w przypadku usług okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
— oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
e) zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.3.2 lit. a SIWZ. W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa, do dokumentów należy załączyć pełnomocnictwo w jednej z form określonych w pkt 13.1.2 lit. d SIWZ;
f) W przypadku oświadczenia przez Wykonawcę w formularzu JEDZ o wydaniu wobec niego prawomocnego wyroku sądu lud ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca jest zobowiązany przekazać dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena
80 %
Doświadczenie i kwalifikacje personelu
20 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Formularz można odebrać do dnia 2021-01-12 Cena: 0,00 zł.